http://upload.tehran98.com/upme/uploads/8ff3da0d1abce34d1.gif
وای بحالت...این پست درد داره


سایت عاشقانه ساکار

وای از روزی که شریک خاطره هایت یک شماره خاموش باشد و یک سیگار روشن

 

سایت عاشقانه

 

عکســـــت را نگــــاه میکنــــم…. آخ کــــه ایــــن عکـــس پیـــر نمیشـــود… امــــــا… پیـــــــرم میکنــــد

 

سایت عاشقانه ساکار

 

….

 

 

ﺍﯾﻦ ﺍﺷﮏ ﻫﺎ ﻫﻤﻪ ﮔﺮﺩﻥ “ﺗﻮ” ﺣﻖ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﺳﻨﮕﯿﻨﯽ ﺑﻪ ﺩﻭﺵ ﻣﯿﮑﺸﯽ…

سایت عاشقانه ساکار

خدایا آلودگی آدمها از حد گذشته..زمین را تعطیل نمیکنی

سایت عاشقانه ساکار

چه حسه خوبیه….. شبا موقع خواب عشقت سرشو بذاره رو دستای مردونت…..با موهاش بازی کنی

…. چشماشو ببوسی…..اروم اروم تو بغلت خوابش بگیره

….ولی تو هنوز بیداری… دوست داری فقط نگاش کنی….همینطوری که داری نگاهش میکنی….اشکات سرازیر بشه

….تو دلت پیش خودت بگی…. نباشی ….میمیرم…..

سایت عاشقانه ساکار

دیگر به کسی نمی گویم : دوستت دارم انگار دوستت دارم های من خداحافظ شنیده می شود…

سایت عاشقانه ساکار

از آش روزگار چنان دهانم سوخت که از ترس ًآب یخً را هم فوت میکنیم

سایت عاشقانه ساکار

یه وقتایی لازم نیست حرفی زده شه بین دو نفر… همین که دستت رو آروم بگیره…..

یه فشار کوچیک بده….. این یعنی من هستم تا آخرش….. همین کافیه….!

 

+ בرב בلבارﮮ همین جا برام بگو چونڪه ..چون من گفتم...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 8 آذر 1392 20:56 |- ғᾄʀἷḋ -|

ϰ-†нêmê§